piątek, 5 kwietnia 2013

Pierwszy Krok :)

Witaj zacny wędrowcze w moich skromnych progach.

Zwią mnie Strogoborem choć normalnie wołają Sebastian.

Jak sięgam pamięcią od dzieciństwa byłem ''innym'' dzieciakiem. Co mam na myśli mówiąc '' innym''?
Nie biegałem z dzieciakami grać w piłkę ani wisieć na trzepaku a w zamian za to z uwagą oglądałem pojedynki rycerzy - wtedy często odwiedzałem Ogrodzieniec, Bobolice, Chęciny, Malbork - prawie wszystkie zamki w Polsce zwiedziłem.

Dorastając szukałem kontaktu z naturą, z przodkami i tak oto dotarłem do Słowian Wczesnośredniowiecznych, Rodzimych.

Od roku jestem czynnym drużynnikiem Zadrugi Słowian i Bałtów - '' Sventowie '' - uczestniczyłem w pary imprezach historycznych. Miałem kontakt z tym od wewnątrz ;)

Do czego zmierzam w tym poście? Założyłem bloga ( a co skoro wszyscy mogą to czemu i ja nie ;) ) z chęcią pomocy innym dopiero początkującym ludziom z nutką zamiłowania do Rekonstrukcji. Sam osobiście będę starał się wytłumaczyć parę ciekawostek wczesnego średniowiecza - tego na pewno nie nauczysz się na lekcjach Historii :)

Tak więc do zobaczenia wkrótce. Sława wam i niech Bogowie mają was w opiece!

PS: Jest szansa, że w niedziele zawitam do Muzeum Archeologii Polskiej w Warszawie, to wstawię pierwsze zdjęcia ciekawych zabytków. Od czegoś trzeba zacząć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz